Viimeinkin on aikaa (?) istahtaa koneen ääreen, lukea blogeja ja ihailla kaikenlaisia kätten töitä joita olette tehneet!

Ensin kuitenkin kiittelen; Kiki ja Leenuliini antoivat mulle tunnustuksen :

beautiful_blog_Bisselt_%5B2%5D.jpg
Asiaan kuuluu jakaa tämä eteenpäin seitsemälle blogille ja kertoa seitsemän asiaa itsestään :)

Ensin tunnustukset:
1. Minulla on aina oltava useampi käsityö tekeillä että voin vaihdella niitä lennossa. Ei ala yksi kyllästyttämään *virn*
2. Olen illantorkku ja aamunvirkku.
3. Olen koukussa tosielämästä kertoviin sairaalasarjoihin.
4. Pelkään hammaslääkäriä, edelleen. Tai no, inhoan sinne menemistä. Ilma puudutusta ei mulle kyllä tehdä mitään porausoperaatioita !
5. Illalla on ihan pakko saada lukea sängyssä peiton alla. Ei tule muuten uni.
6. Rakastan syksyä, se on mun vuodenaikani. Myrskyä, sadetta, pimeää....ihanaa *virn*
7. Olen suunnattoman onnellinen että saan olla kotona. Kotirouvailemassa :)

Tämä menee eteenpäin seuraaville : Johanna, Lime, Omppumato, Kesän lapsi, Paula, Villilanka, Distant Knitter,Villane. No hupsista, näitä tulikin jo kahdeksan  mutta haitanneeko mittään :)

Olenhan minä puikkojakin kilkutellut:

1.9.2010%20019.jpg

Lanka on ostettu Lidlistä jo aikaa sitten. Se on 100% puuvillaa ja sitä kului 355 g!

1.9.2010%20020.jpg

Puikot 5½ pyöröt,  ohje : Ziinan Kevät-huivi....TAAS !

1.9.2010%20021.jpg

Aurinkoista sunnuntaita ystävät hyvät !

toivottelee -Lettu-