Mun SNY:ni jatkaa samaa salamannopeaa toimintaansa, kiva-kiva  :D Ei tartte tämän muorin huokailla ja kaipailla pakettiaan. Olin eilen postin tiskillä klo 16.01 lappu ojossa, jossa oli SNY:ni ilmoittama numero. Paketti kourassa kipitin autoon, ja pikavauhtia kotiin. Huom: en sentään repiny pakettia auki autossa, mitä mielenmalttia *virn* No, tunnustan: kovasti kyllä teki mieli. Kaikkea mieleistä taas paljastuikin:

875742.jpg

Ensiksi mainittava, että tosi kiva idea tämä "värikoodi". Nytkin kaikki oli samaa sävyä, jossa mun silmä lepää :) Ihanan leveä ja pehmeä huivi (Fifi 2), mistäs arvasitkin että juuri tällaistä pitkulaista lämmikettä kaipailinkin! Nytkin se on hartioilla lämmikkeenä tässä koleassa aamussa. Sain myös pörrölankaa, jota mulla onkin kotona jo kerä juuri tuota samaa väriä. Nou hätä, ei mulla koskaan ole liikaa huiveja, ja pörrölankakin menee omaan huiviin sillä ainaoikeaa neuleella, jota kortissa ehdotitkin :) Nyt onkin kaksi kerää, niin siitä saa muhkean. Paketista paljastui myös suklaanameja (NAM), kännykkään liimattavia koristeita ja ystäväkirja. Aivan oikein kirjoitit, että myös aikuisella pitää olla ystäviä !!! Lisäksi vielä jääkaappimagneetti ja omatekemä kortti:

875745.jpg

Lämmin kiitos sinulle SNY !!!

875744.jpg

Tässä vielä huivi lähikuvassa, eikös jo päällepäinkin näy, että on lämmin :D Tosi nappijuttu mulle, jolla on aina kylmä ja fibromyalgian takia nytkin jokapaikan kolotus. Tuli tosi tarpeeseen !