Ensin neuleasiaa, olympiasukat on tässä vaiheessa:

1817735.jpg

Eilen ei oikein mikään käsutyö edistynyt. Tokihan mulla on sukkien ohessa monta muutakin muhimassa ! Pitää olla aina huivikin puikoilla, pitää olla mielellään sekä neule että virkkauskin *virn*

Eilisen päivän pasmat meni sekaisin aamusta, kun kävin verikokeessa. Ei meinannu saada irti verta millään ! Eikä ollu ensikertalainen, ikänsä noissa hommissa ollut hoitsu. Lopulta vartin tökkimisen jälkeen otti verta tosi arasta paikasta: kyynärpään ja ranteen puolivälistä. Siitä kohadasta, mikä ei kesällä rusketu, ja on ohutta nahkaa. neulakin oli paksu kuin mikäkin. Mulle tuli heikko olo....mulle, joka kestän melkein mitä vaan. Kipusaralla siis. Melkein vintti pimeni ja alkoi päänsärkykin, harvinaista mulle.

1817750.jpg

Sitten olo koheni kummasti, kun kotiin tultua oli SNY:n paketti odottamassa. Mutta vuodatus tökki, ÄÄÄH ! Sopiva aasinsilta sitten toiseen asiaan: nyt en pysty päättämään, jäänkö tänne tuttuun paikkaan, VAI siirrynkö bloggerin puolelle ? Täällä, vuodatuksen puolella on tutut toiminnot. Mutta kuvatila vähenee vähenemistään ! Tykkään kyllä toimia täällä, osaan (muka!) sen jo niin näppärästi ! Mutta kuinka te, vuosia vuodatuksen blogia emännöineet, saatte kuvatilan riittämään? Poistatteko kuvat vanhoista kansioista/kirjoituksista?

Vaikka eilen oli toinen ääni kellossa, taidan jäädä toistaiseksi tänne vuodatukseen. VAI.....??? Sanokaapas tekin jotain :) Lumikide jo sen sanoikin *hih* Kiitos kommentista ! Tosin kyllä uteliaana ihmisenä haluaisin tietää, miksi et lue b-puolelta *virn*

1817748.jpg

Lisäys klo 12.00 : TADAA , päätös on tehty :) Täällä olen ja pysyn !  On tuttu ympäristö mulle, niinkuin teillekin arvoisat lukijat !

Vielä tuosta kuvatilasta: aloitin tämän blogin 9.1.2007, eli 1 v 7 kk sitten. Kuvatilaa kulunut 10,61Mt / 30,00Mt :stä ! Taisin hätäillä suotta *virn* (Ai minä vai hätähousu.....höpö-höpö! )